دانلود رمان|دانلود رمان زیبا عاشقانه

رمان جدید،ررمان عاشقانه،رمان جدید،رمان قدیمی،رمان غمگین،رمان شاد،نودهشتیا

دانلود رمان|دانلود رمان زیبا عاشقانه

رمان جدید،ررمان عاشقانه،رمان جدید،رمان قدیمی،رمان غمگین،رمان شاد،نودهشتیا


 :رمان عشق یا عادت

دانلودرمان

نویسنده به قلم :persian-star و makhmal_66

حجم رمانحجم رمان : ۵.۱۷ مگابایت پی دی اف , ۱.۱۵ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۰۱ مگابایت نسخه ی جاوا , ۲۵۹ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

داستان درباره ی دختری به نام آیسانه که به اجبار با   پسری به اسم امیر علی نامزد میکنه, در طول نامزدی اتفاقی میفته که ….

تعداد صفحات : ۳۳۴ پی دی اف  و ۹۰۰ پرنیان


download : دانلود رمان عشق یا عادت از persian-star و makhmal_66 با فرمت pdf

download : دانلود رمان عشق یا عادت از persian-star و makhmal_66 با فرمت apk


صفحه ی اول رمان:

واسه ی خودم روی صندلی راحتی لم داده بودم و داشتم فکر می کردم دیگه عقلم به جایی قد نمی داد سرم درد گرفته بودو شقیقه هام تیرمی کشید با صدای نوشین به خودم اومدم

-آیسان کجایی نیم ساعته دارم صدات می کنم

تازه فهمیدم نیم ساعته یه ریز دارم فکر می کنم نگاهی به نوشین انداختمو گفتم :

-تو هم اگه جای من بودی حالت بدتر از اینا بود

-حالا مگه چی شده؟خب بابا رک و پوست کنده بگو نمی خوای شوهر کنی اخه مگه زوره

خب منم واسه همین دارم حرص می خورم دیگه نمی دونم بابام کی می خواد درک کنه که من بیست وشش سالمه دیگه بچه نیستم واسه خودم بزرگ شدم کار و زندگی دارم و شوهررررررررررررر نمی خوام

-با یاد اوری این موضوع دوباره اعصابم خورد شد من تک دختر یه خانواده ی چهار نفری بودم من و برادرم آرمان دو سال با هم تفاوت سنی داشتیم اون دو سال از من بزرگتر بود مادرم روانشناس بود و کارای مشاوره ای انجام میداد پدرم مهندس عمران بود و شرکت ساختمون سازی داشت زندگی تقریبا مرفهی داشتیم ولی مهم ترین عیبی که توی زندگی ما بود اخلاقای پدرم بود با وجود اینکه تحصیل کرده بود ولی فوق العاده سنتی فکر می کرد

رمان عشق یا عادت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی