دانلود رمان|دانلود رمان زیبا عاشقانه

رمان جدید،ررمان عاشقانه،رمان جدید،رمان قدیمی،رمان غمگین،رمان شاد،نودهشتیا

دانلود رمان|دانلود رمان زیبا عاشقانه

رمان جدید،ررمان عاشقانه،رمان جدید،رمان قدیمی،رمان غمگین،رمان شاد،نودهشتیا


عنوان کتاب:صرفا جهت اینکه خر فهم شی

نویسنده:آوین(فاطمه)سادات

تعداد صفحات پی دی اف:۵۵۸

تعداد صفحات جاوا:۲۷۰۷

منبع:وبلاگ دنیای رمان

 

خلاصه:سارا صداقت دانش اموز سال اخر دبیرستان و به نوعی پشت کنکوریه . تو هشت سالگی پدرو مادرشو از دست داده و پیش دایی زن دایی و پسر داییش فرشاد که رفتار ازار دهنده ای برایش دارد زندگی میکند.سارا تصمیم میگیرد مستقل شده و در منزل ارمان پناهی که مردی خشن است و رفتار تحقیر امیزی دارد مشغول میشود.فرشاد هنوز هم مثلا دلدار دختر خاله اش است و به دنبالش … پناهی از سارا به جبران نجات جانش میخواهد که در میهمانی اش ش…ب سرو کند و…

نظرات  (۵)

رمان خوبیه جالبه ولی یه نقصایی داره مثلا اینکه خیلی مسائل مجهول میمونن و اینکه اخر رمان خیلی یهویی تموم شد جایی که اصلا انتظارشو نداشتی و اینکه در کل کار زیاد داشت و خیلی بهتر میشد رمانو مهیج تر کرد
البته اگر کار اول نویسندس خوب بود

نه خوب بود نه بد راستش از نظر خودم خیلی کم و کاست داشت مثلا من خودم به شخصه نفهمیدم شغل ارمان و پدر و مادر سارا چیه که اینقدر خطرناک بود که ارمان و به زمین زدو از اول شروع کرد .

من خودم یک جورایی خوشم اومد و دارم فصل کدومشو می نویسم ولی نمیدونم چطوری منتشر کنم و یک جورایی هم نوشته اولمه و نمیدونم باید چیکار کنم 

خیلی رمان جالبی بود من واقعا لذت بردم فقط بعضی وقتا خیلی غمگین میشد

من این رمان رو چند سال پیش خوندم و بعد از اون شاید 4 بار دیگه هم خونده باشم...شاید از نظر منتقدان کمی احمقانه بنظر بیاد و این رمان رو نسبت ب خیلی کارهای دیگه خیلی خیلی ضعیف بسنجن اما احساسی ک هربار خوندش ب من داد عالی بود!

من از خوندن و دیدن چیزای تکراری خیلی بدم میاد این رمان و یچیز دیگه تنها مواردی بودن ک مستثنی محسوب میشدن :) فقط کاش کارای دیگه نویسندشم پیدا میشد... گمونم فقط همین یکی بود...

میشه یکی این رمان رو خلاصه کنه البته بیشتر از خلاصه ای که این سایت گذاشته یکم بیشتر راجب داستان بگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی