دانلود رمان|دانلود رمان زیبا عاشقانه

رمان جدید،ررمان عاشقانه،رمان جدید،رمان قدیمی،رمان غمگین،رمان شاد،نودهشتیا

دانلود رمان|دانلود رمان زیبا عاشقانه

رمان جدید،ررمان عاشقانه،رمان جدید،رمان قدیمی،رمان غمگین،رمان شاد،نودهشتیا


سخت چون فولاد

دانلود رمان

سبک کتاب : عاشقانه

زبان کتاب : فارسی

قالب کتاب : Jar & Pdf

حجم پرنیان : 422 کیلو بایت

حجم پی دی اف : 3 مگابایت

خلاصه داستان


 بهار دختری که در کودکی زندگی خوبی داشته، با مرگ پدر، سرنوشت، روی سخت خودش رو 

به اون نشون می ده. بهار برای حمایت از خانواده آن چنان در روزمرگی ها و مشکلات غرق می شه 

که یادش می ره یه زنه و زن هم سرشار از احساسات لطیف. چه چیزی می تونه بهار رو 

از این دژ وحشتناک فولادین که برای خودش ساخته بیرون بیاره؟ 

آیا معجزه ی عشق می تونه چاره کار باشه؟ نبسته ام به کس دل ،نبسته کس به من دل 

چو تخته پاره بر موح؛ رها رها رها من ز من هر آنکه او دور،چو دل به سینه نزدیک 

به من هر آنکه نزدیک، ازو جدا جدا من ...


        دانلود نسخه موبایل                                                           

 دانلود نسخه کامپیوتر  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی