دانلود رمان|دانلود رمان زیبا عاشقانه

رمان جدید،ررمان عاشقانه،رمان جدید،رمان قدیمی،رمان غمگین،رمان شاد،نودهشتیا

دانلود رمان|دانلود رمان زیبا عاشقانه

رمان جدید،ررمان عاشقانه،رمان جدید،رمان قدیمی،رمان غمگین،رمان شاد،نودهشتیا


رمان پرستار من

رمان عاشقانه

نویسنده به قلم :دنیا و گیسو

حجم رمانحجم رمان : ۷.۶۶ مگابایت پی دی اف , ۱.۳۱ مگابایت نسخه ی اندروید , 

خلاصه رمانخلاصه ی از داستان رمان:

داستان درباره ی دختری به اسم یگانه س که پدر و مادرش رو از دست داده و  در خانه ای زندگی میکنه که پسر معتادی دارند. پسر تنها زندگی می کند و یگانه به درخواست مادر او که برایش زحمت زیادی کشیده قبول می کند پرستاری پسرش شهاب را به عهده بگیرد. کم کم با کمک دوست صمیمی اش سهند تلاش می کنند او را ترک دهند اما…..

download : دانلود رمان پرستار من از دنیا و گیسو با فرمت pdf

download : دانلود رمان پرستار من از دنیا و گیسو با فرمت apk


صفحه ی اول رمان:

تند تند راه می رفتم وبا خودم حرف می زدم. ازکاری که می خواستم انجام بدم مطمئن نبودم، یعنی برام خطری نداره؟ زندگیم چی؟ زندگیم و سرنوشتم رو با دستای خودم خراب نمی کنم؟

“خدایا این کاری که می خوام انجام بدم برای دل مادریه که ازغصه فرزندش افسرده شده. خدای مهربونم تو همه یار و یاور من، تو این دنیایی… کمکم کن من راهنمایی ندارم تو این راه تاریکی که قدم گذاشتم تنهام نذار”

از ترس و دلهره دستام یخ کرده بود. همیشه همین طور بود وقتی زیادی استرس داشتم قلبم تو دهنم بود. رسیدم به در خونه… نگاهی به ساختمان کردم. سه طبقه بود، بزرگ و مجلل. همون جوری که لیلا جون تعریف کرده بود. عین قصر می درخشید. یعنی این خونه فقط ماله پسرشه؟ خب آره دیگه اون خونه ای که ماله باباش بود ششصد متر زیربنا داشت. این که چیزی نیست!!! بالاخره زنگ رو زدم، اما عین بید می لرزیدم.

رمان پرستار من

نظرات  (۱)

عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی